Koku

Teninle tanıştığımız zamanlar muhakkak olurdu. Karanlık saatlerde, ellerin benim olmuş ayaklarım seninle adım atıyorken buluştuğumuz, bakıştığımız bir an muhakkak olurdu…

Biraz tuzlu bir tat olurdu sende, ben illa ki çiçeklerden biriyle birlikte kokardım; beyaz, sakin.

Sıcak sımsıcak bir buz parçasının içinde sen bana dokunurken ilmek ilmek düğümlerinle, ben tam da o yerde, canlanıp bir gül gibi solardım.Sonra açardım. Yüzü koyun uyur, dolanırdım.

Karanlık saatlerde sustuğumuz anlar olur, tenimiz konuşurdu.

Ben muhakkak amber ya da lavantalardan biri gibi kokardım.

Bilseydim eğer; yastık ve yorgan arasında kaybettiğimiz saatlerden birini yakalayıp hafızamın en zayıf yerine iliştirirdim.

Leave a Reply

