benim yazım, hatıram

http://www.youtube.com/watch?v=IeFL5f_BxT0

Bu defa ki cidden çok basit, sadece benimle alakalı bir özlem halet-i ruhiyesi. Bu kadar, sadece beni ilgilendiren.

Klavyenin tuşları basmazken, yerdeki kar çoktan eriyip gitmişken. Aradan 4 ay geçmiş, 5’incisine doğru yol almışken.

Belki, aslında, çok daha uzun zamandır bitmiş, gitmiş, yok olmuş olmasına rağmen, bunu fark edemediğimden, bitiremiyor oluşum aklıma gelen; gitmeyen.

Kimse duymayabilir, görmeyebilir nitekim sen görmediğinden beri kimin gördüğü de önemli değil.

Aynı şehirdeydik işte, kar yağı, eridi bitti. Aynı dükkanların içinde aynı kitapları incelemişizdir belki. Söyleyecek pek de şey yok aslında. Ben öyle, kendi kendime…

Biraz zorlanarak, bazen mutlanarak, çoğunlukla oyalanarak ve oynayarak… Çünkü başka türlüsü mümkün değil; gerisi hep ihtimalsiz bir karanlık.

Hal böyle olsa da; an anı tutmayınca, akıl hep kuytusuz kalıp orta yere saçıldıkça, insan elini eteğini çekip uzun bir nehre akmak istiyor. O uzun nehirle olasılıksız günlere bakmak ve orada yaşlanmak istiyor.

Bu kadar.

Hatırlıyorum, unutmuyorum. Ve hep öpüyorum canım seni, dudaklarından.

Leave a Reply

