“P”

http://www.youtube.com/watch?v=cshqbi871Gc&feature=youtu.be

“Öp” deyince patlayan o “p” sesi…

Dudaklarında birikerek yere savruluyor önce; sonra avuçlarıma dökülüyor; oradan da saçlarıma karışıyor uğultun, kırık kelimelerin ve nefesinde biriken sıcaklığım.

Dudaklarımızın arasında artıyor saplandığımız derinlik. Bir kuytu bulup sokuluyoruz alabildiğine, konuşmuyoruz, bakmıyoruz yalnızca dokunuyoruz tenimizde biriken seslere.

Bazı harfler patlayıp, çoğalıyor içimizde; bazılarıysa çok sessiz, hemen kaybolup eriyorlar dilimizin üzerinde.

O sırada işt,e sakalların arasında bekliyor parmaklarımın ucu; tırnaklarımın arasına giriyor bıyıklarının bazıları. Koyu bir esmerlik siniyor tam orta yerine ellerimin; oradan göbeğime, dizlerime kuruluyor sakince.

Biraz dolaşıyoruz kocaman bir bahçenin içinde. Petunyalardan bazılarını salıp, yapraklarını saklıyoruz içimizde.

Gözlüklerinin ardında biriken damlalardan biri kucağıma düşüyor, bakıp üzülüyorum ben de.

Nasıl oluyorsa kokundan bir parçasını anımsıyorum ara sıra. Anımsayıp saçlarıma yakın bir yerde tutuyorum.

Kararıyor sonra her şey gibi bu anı da. Kokunu alıp yastığımın altına koyuyorum, bazı geceler, harflerden arta kalan saatlerde kokunu alıp içimde yüzdürüyorum. Sonrası rüyalar…

Rüyalarımdan birinde sen gömleğinin düğmesini ilikliyorsun sadece, sonra kafanı kaldırıp duruyor, bakıyorsun duvarda asılı duran resme. Gözlerin orada asılı kalıyor, sen gidiyorsun. Biz resmin üzerindeki gözlerinle koltukları izliyoruz saatlerce.

Elimi alıp, yüzüne koyuyorum bazı gecelerde. Rüyamın içinde. Yüzünün içinden geçip gidiyorum, yaklaşık her yerinde duruyorum bedeninin. Teninin rengine bakıyorum, sorduğum soruları tekrarlıyorum; cevap yok.

Patlayan ve yok olan harflerden bazılarını alıp yerleştiriyorum bir yere. Kabuslar başlıyor sonra. Sessiz, her gece.

Leave a Reply

