Hakikat

Sabah olmuştu olmasına ama uyanmıyordu inatla. Kolunun üzerinde bir o yana bir diğer yana dönüyorum. Uyanır gibi oluyor. Hemen kapatıyorum gözlerimi. Adımı söylüyor, dönüp bakıyorum. Karnımdan kavrayıp göğsüne yaslıyor. İlla hissetmeliyim teninin her halini, arkamı dönüyorum, kıvrılarak sokuluyorum her boşluğuna.

 

 

 

Sabah olmuştu olmasına ama gitmeye niyetimiz yoktu. Biraz daha uyumak nedense başbaşa kalmanın en hakiki yollarından biri gibiydi.

Sessiz haline yarı uykulu aldanıp gömüldükçe yatağa, sabah doluyordu. Kemiklerimizin üzerinden geçip saçlarımızın içine oturuyordu tüm ışık. Gözlerimiz birbirimizden başka şey göremeyecek kadar körleşemez miydi? Sabah olmasaydı, gece hep arada kalıp yürüseydi olmaz mıydı? Olmadı.

İçimden bir ses, “dua sesine aldırma” dediyse de olmadı. Sabah inadına odanın tüm köşelerine kadar sızdı, çoğaldı, dağıldı.

Leave a Reply

