Koyun

Her şeyin bana dair olduğu çok kısa bir zaman dilimiydi; bitti…

Koyunların çıngıraklarından gelen ses olmasa anlayamazdım o gün hareket eden şeyler olduğunu, dünyanın döndüğünü, nefes alıp veren canlı bir şeylerin etrafta dolandığını.

Yahut kedi gelip kucağıma oturmasa, derisini sertçe sevdiğimden sinirlenip bileğimi ısırmasa anlamazdım yaşamakta olan bir şeyler olduğunu. Benden başka herkesin duyguları olduğunu, sinirlenebileceğini, gülebileceğini.

Hava kararalı hayli vakit geçmesine rağmen tenime değmeyen soğuk rüzgar yüzünden bahçede oturmaya devam ediyorum. Yarın patlıcanlar toplanacak, unutmamalı. Ha bir de uzun zamandır elime almadığım defterime tecrübe eklemeli. Basit, çirkin kelimelerden seçip içine iliştirmeli.

***

Bir duygu üzerinde duruyorum bu aralar. İlla onu yazmayı istesem de bir türlü yapamıyorum. Muhtemelen neler olup bittiğini anlatmadığımdan yazı da yazamıyorum. Bir konuşabilsek aslında…

Bir duygu arasında gidip geliyorum bu aralar ama sorun o duyguyu seçip seçmemek değil, hissedip hissetmemekten ibaret.

Leave a Reply

