Üzerimize olmayanlar

yanılmıyorsam dün sabahtı. dün sabah, gün henüz doğmaya yüz tutmamışken ben senin kollarında uyanmıştım. yüzün saçlarıma yaslanmış, nefesin oradan akıyordu boğazıma.

 

yanılmıyorsam dün sabah ilk kez dolanmıştın saçlarıma ya da ekim’den bir gün müydü anımsamıyorum, önemi yok.

zaman ne kadar geçmiş, biz ne kadar eskimişiz hatırlayamıyorum. zihnimin bir kısmını iki gün önceki az öncelerden birinde yitirdim. bir kuş kanat çırpıyordu sanırım ya da üzerimizde yırtık bir çarşaf vardı. bilmiyorum. birbirine çarpan biz miydik yoksa diğerleri mi gelip beni yıkmaya başlamıştı emin değilim.

diyorum ya, anımsamıyorum, bilmiyorum, önemi de yok.

aylardan hangisindeyiz şimdi? sanırım vakit karanlıktı. karşılıklı iki kıyıdaydık. Nazım’ın dediği gibiyken yani aynı dalda sallanırken işte önce sen düştün yere sonra ben düştüm, düşürdüler.

unuttum yine. diyorum ya anımsamıyorum, önemi de yok.

bildiğim çoğu şeyi unutmuş olmam yaşananlardan gayrı değil ama olsun, yeniden öğreneceğim.

saat kaçtı, sen ne zaman uyanmıştın, saçlarımı elinin tersiyle hangi gün itmiştin anımsamıyorum.

diyorum ya önemi de yok.

yaklaşık bin yıldan evvel ben bu derdin ahvalindeyim, o nedenle de anımsamıyorum gün hangi gündü, geçmiş kime aitti, ikimizden biri ne zaman gitmişti.

önemi yok.

Görsel

 

Leave a Reply

