Baharda yeniden gelmek

https://soundcloud.com/kaanbosnak/hatas-z-kul

Bugün sevgilimle barıştım, Barış Bıçakçı’ya döndüm. Biraz kırgındı bana. Şöyle kafasını yana devirip gözlerini kaçırdı önce, sonra soluğundan öptüm onu, bir güzel bakıştık, kokladım. Sonra da ‘Baharda yeniden gelmek’ten bahsetti uzun uzun. Arkadaşı Mahir’den bahsetti. O gece ne kadar çok içtiğini, taşları yerine oturtmaya çalıştığını ve gece yarısı baktığı gökyüzünde gördüğü yıldızları anlattı. Sonra sigara içmek istedi, bahçeye çıktık. Hava güzeldi, ince bir ceket yetti.

‘Bir kadın vardı’ dedi; içim cız etti. Başkası vardı, unutmuştu demek beni. Gözlerimdeki yansımalardan anlamış olacak ki; gözünün ucunu uzaklardan alıp bana çevirdi ve kıvrak bir gülümsemeyle, ‘Öyle değil, hemen yanlış anlama’ dedi. Gülümsedim. Nefesimden tuttu beni ve başladı anlatmaya. Her gün ağlıyormuş kadın, henüz çok gençmiş, bana benzetmiş. ‘Bizi izliyor’ dedi, ‘pencereden hep bize bakıyor gibi, öylece duruyor sanki’ dedi.

Birdenbire gözlerini bana çevirdi, yedi kat tenimi aşıp içimde bir yere oturdu ve ‘onun hikayesini sen yazmalısın’ dedi: ‘Artık yazmaya yeniden başlamalısın, vakti geldi.’

Durdum, bileğimden öptü beni. Kitabı kapatıp saçlarımı açtım, yatağa uzandım. Sonra, yazmaya başladım.

Görsel

Leave a Reply

