Düşüyorum

1 2 3 düşüyorum. 1.2.3. düşüyorum.
Acının, kederin yani kayba değen ne varsa hepsinin bu kadar belirgin olup, yaşamımın her anını ele geçirebileceğini hiç düşünmemiştim. İnsan geçmişini anımsar ama geleceğini hatırlamaz. Dudaklarımızın üzerinde bir çizgi gibi belirir geçmiş, geleceğe dair hiçbir şey taşımaz. Seçim yapılmadıkça her iki ihtimal de sonsuza dek sürer ve burnum durmadan kanar. Kanımın içinde ne var bilmiyorum ama olan bitenin üzerini içinde uyuduğumuz çarşafa benzer bir şeyle kapatmaya çalıştıkça, alışmak oyunun içine dalmaya uğraştıkça bir yerlerim kanıyor, yaralarım artıyor.

Hayatta hiçbir şey ben iyiyim oyunu kadar nankör değildir biliniz. Zira göz bebekleriniz sizi ele verir ya da kalbinizin sessiz atışına gider kulağınız oradanda kollarında uyuduğunuz adamın güzelliğinde asılı kalırsınız. Oyun bozulur, ele verirsiniz her şeyi. O sırada kahkahaya sığınmak en güvenli yoldur, unutmayınız.

Yalnız uyumak zorunda olduğunuz için ağlarsınız bazen. Ömrünüze girecek bir başkası yüzünden şimdiden aldatmış gibi hissedersiniz kendinizi. Kalbiniz sıkışır. Güneş gider. Dua etmek yetmez. Aynı koku olmadan yaşamaya dayanmaya çalışırsınız. Gece başlar. Yine uyuyamazsınız.

1 2 3 düşüyorum. Bedenim yara içinde. Kan dediğin sıcacık bir yalnızlık. Çaresizlik rezil, bizler hep kimsesiz.

Leave a Reply

