Bugün böyle biraz

Bugün biraz dağınıktı. Henüz bitmedi, toparlayamıyorum. İnsanın hasrete tutulması pek fena şeymiş, unutmaksa hoyratlık. Olmuyor, kıyamıyorum.

Kardeşlerin hepsi birlikteyiz birkaç gündür. Gülüşüyoruz. Gözlerimle görüyorum, kulaklarımla duyuyorum. Hepsinin sevmeye dair güzel anıları var. Ben susuyorum. Özledim demek bile lüks zira halimi kimselere belli etmemeliyim. Seni özlüyorum. Nasıl dürüst ve sevecen olduğunu anlatmak istiyorum. En başından en sonuna seni anlatmak istiyorum. Kelimeler yaban geliyor, yetmiyor. Nasıl anlatabilirim seni, güzelliğini. Düşünüyorum, hissediyorum, özlüyorum.

Keşke yanımda olsan, mutlu olsak ve karındaşlarım görseler mutluluğumu. Kederim üzüyor onları da. Sürekli iyi olmaya çalışmaktan da yoruldum artık, ara sıra ele veriyorum kendimi.

Belli etmemeliyim ama. Mutsuz olduğumu, hala dinmediğini, dindiremediğimi. Kimselere anlatmıyorum da artık. Hani belki konuşmazsam geçer gibi geliyor. Olmuyor, geçmiyor. Her yandan neden böyle olmuş olabileceğine dair yanıtlar arıyorum. Bulamıyorum. Aklım anlamıyor. Aptal olmalıyım. Bir kaç kişi biliyor olanları. Eğer hala okuyorsan sen, Berfun, canım ve Engin. Azıcık biliyorlar. Çünkü hikayelerimiz çok benziyor lakin Engin korkmadı, yenildi. Keşke sen de yenilseydin, ne çok isterdim..

Yazdıklarımı okuyorlar. Canlarım. Desteklerini hissetmek ne iyi geldi. Sen nasılsın kim bilir. Konuşabiliyor musun birileriyle, yalnızlık çekiyor musun hala. Hem çek istiyorum hem çekme. Benimle bitse ya yalnızlığın. Aynı kıyıdan taş atsak denize?

Canım çok fena deniz çekiyor. Mayolarımızla otursak kumsala, ayaklarımızın altı kum olsa, güneşte sessiz uzaklara baksak sonra susasak, öpsen beni, karnım acıksa, öpsen beni, doysam.

Rakı istiyor içim. Seninle içtiğimizden beri aynı değil rakının tadı, daha acı, kekremsi, yalnız. Suyu senin gibi içmeye çalışıyorum. Her defa başımı biraz öne eğerek, sırtım kambur, yavaş küçük bir yudum. Dilimin her yanına değdirip öyle yutuyorum.

Alp yazmış, ‘Şimdilik ölümüne kadar hayattayız’. Öyle güzelki.

Kirpiklerinden öperim canım. Unutma beni.

(Az evvel su savaşı yaptık kardeşlerimle. Allahüekber diye bağırmaktan sesim kısıldı. Bu arada buna taktım. Eğleniyorum. Söyleyeyim dedim. eminim neşeleneceksin.)

Leave a Reply

