Bir güzel uyku

Bu sana değil, bu çok başka birine, yeni doğmuş bir şaire, belki ezelden beri yaşamış ve henüz ölmüş bir şaire.

Sabah uyanıp, sabah sadece uyanıp, yalnız bir sabaha çok fazla şarapla uyanıp, kelimelere uyanıp, kelimelere uyandım. Bir güzel sabah oldu, sayesinde karnımın ağrısı biraz da olsa geçti ve ben, ama ben gözlerimi sevdim yine.

Kendime alıştım bir an. Kelimeler doğurmaktan bahsettim içimden, tekrar uyurken. Karnımı yarıp çok güzel sancılarla bazı kelimeler doğurdum, yazmadım. Şimdi de yazamıyorum. Hayır telaş değil, henüz değil belki, karnımda büyümekteler çünki.

Göğsüne uzanmakla alakalı bir düş yazmış, yaşlanmayız biz dediğim muazzam bir düş.

Ne güzel.

Neyse, bir güzel uyuruz belki bir gün yine. Belki birlikte. Kaybettiklerimi anımsadım sayesinde.

Leave a Reply

