Rüzgar

yürüyoruz; sanırım adım adım. düşmek ve kalkmak da bizdendir. yürüyoruz; sanırım koşar adım.

rüzgarın bol olduğu bir memleket olacak illaki, koşunca eteklerin uçuşmasa da olur ama rüzgar bol olacak, böylece duyduğun herşey rüzgarda dağılacak, canın hep daha az yanacak.

bağırmak mesela ne kadar güzel olacak. çünkü ben buradan sesleneceğim sana sen oradan duyacak ve sarılacaksın bana. yapraklardan bazıları takılacak kollarımıza, aramızda enfes bir mevsim doğacak.

kuşlar da olacak elbette, ne güzel ötecekler. sarıldığımız o anda duracak ya hava, su, toprak ve zaman elbette, umursamayacağız kime göre erken kime göre geç diye.

sevmek canım, evet canım, sevmek zannetiğinden zor değil, sevmek aslında, senin beni sevdiğin gibi umarım, çok doğru hissettirerek başlayacak ve yazılacak, sen yazacaksın bana; yazmalısın da.

aramızda şair diyoruz sana, gamzelerinden ötürü. bizim şairimiz olacaksın unutma. ve biz umuyorum iyileşeceğiz, öleceğiz, yaşarız da senin satırlarında. ben de işte birkaç kelime ile, böyle.

bir güzel mevsim doğuracağım hepimize. tabibin canına değecek, mevsim geçecek, rakı içeceğiz buz gibi. sonra çay demleriz. çayın belini kırıp içeriz. sonra çay içeriz, hep çay içeriz.

uzak bir deniz buluruz, oraya gideriz. o biçim severiz birbirimizi.

hepimiz, hepimiz sadece sevmekle alakalı dertlerden kurtulup en kolay yastığa sığınır sonra uyur sonra bir güzel hafifleriz.

sonra sabah olur canım, senin açtığın pencereden içeriye hava dolar, rüzgar saçlarımdan başlar ve kirpiklerim dökülür, ikimizin olduğu meydana kirpiklerim dökülür. gamzelerin belirginleşir, gamzelerinden öperim seni. sonra sabah olur, rüzgar gelir. sonra biz gideriz.

biz hep gideriz, hep burada birbirimizi bekleriz.

Leave a Reply

