Canı

Biraz canımız sıkkın, sonra hayli yorgunuz. Yaklaşık birkaç bin yıldan beri koşturmuşuz, susmuşuz, yorulmuşuz.
Bazı izlerin çoğu düşlerin peşinde gezinmişiz, becerememişiz. Adımızı koydukları o günden beri, sen benim adımı terk ettiğinden beri ya da ve yahut sesini günlerdir daha az işitiyor olduğumdan sebepli üzgünüm, evet mutsuzum, yani canım da sıkkın. Maalesef. Feci hüzünlüyüm. Kaç yaşındayım? Kaç yaşından beri gözüme sürme ile yaşı birlikte çekiyorum, ellerim dizlerimde başını göğsüme yaslıyorum, yani yaslamak istiyorum ve yaslıyorum, yaslıyorum.
İşte aradan henüz kaç yüz dakika geçti bilmiyorum. Ama çok erken, hissediyorum. İpin ne yazık bir ucu bende. Çok çekiştiriyorum belki de ama ve yahut veya biliyorum, henüz bunlar için, yani canım, güzelim demelisin bana, canım, bunları hissetmek için çok erken diyorum. Duyuyor musun? Canım, dediğim gibisin canım, can yanımdan birisin lakin, canım, canımı yakıyorsun, canım, yanıyor, lakin, canım, canımı yakmamalısın.

20130401-223606.jpg

Leave a Reply

