gel gel

Çok zor. sevip de gönlün vermemek, verememek çok zor. oysa elleri içindir herşey. onun ellerine düşsün, onun ellerinde dursun diyedir kirpikler, sözler, günler, gökteki herşey.

sanki dünmüş, dün görmüşüm bugün yok. dün sevmişsem bugün niye yok?

sanki dündü, dün gözleri üzerindeydi, taç idi aş idi. burada beklediğiydi.

canıydı, can edeniydi.

ben biliyorum, kız çocuğu severmiş gibi sevilmeli.

ellerim ellerinin, kirpiklerim onun, yazmam onun için susmam onun.

ve arabeski sevmem, böyle arabesk dillenmem hep ondan, onun.

bir özlemektir bitsin, ne olur bitsin. özlemek neden bitmez?

bir imkansız ki ah! burası ah ulan ah diye inlemeli. buraya kadeh şakırtıları sığmalı ama neşenin, kavuşmanın.

hep aynı rüya hep aynı hayal:

onun kişileri var etrafımızda, ben kolunun altındaki gölgesiyim ya da karşısında baktığı. rakı benim için doluyor benim için boşalıyor. bir sevmek ki bilinmez, dipsiz bucaksız, upuzun geceler gibi, sonsuz.

rakı bana doluyor benim için boşalıyor. rakı, herkesin sevdiği o arabesk halden çıkıp bizim oluyor. biz arabesk olan herşeyi severiz, tespih döndürüyoruz gerekirse. bıçkın bir abiyiz, mahallenin en namuslu delikanlısı.

elimdeki nar’ı sevdiği o gündeymişiz yine. etrafımız kalabalık. gözlerinin ucunda bir sevgi var, bir ben görüyorum. kirpiklerimizden taşıp.

nasıl bir taşmaksa!

bol bol dua etmek lazımmış. Allah’a inanmıyorum. Bu gece bol bol dua etmek lazımmış. Ediyorum.

Leave a Reply

